Politica de Retur
PAȘII DE URMAT PENTRU A FACE UN RETUR:
– puteti returna o comanda indiferent de motivul dvs. doar daca produsele nu au fost desigilate din ambalajul original in 14 zile de la primirea comenzii.
– returul va fi trimis doar prin firme de curierat la adresa Deva, Jud Hunedoara, str Minerului, Bl 40, SC C, Ap 23, la destinatar veti trece SC AxilPad SRL . (NU TRIMITETI RETURURI PRIN POSTA ROMANA pentru ca nu suntem notificati cand ajung acestea la Posta si nu le putem ridica, de aceea riscati sa le primiti inapoi).
– taxa de retur va fi suportata de dvs. conform O.G 130/2000, Cap.II, Art.7 (1) noi urmand sa va inapoiem intreaga suma care ati achitat-o doar pentru produse in momentul in care ati primit comanda.
– banii vor fi returnati intr-un cont IBAN (in termen legal de maxim 14 zile de la primirea returului de catre noi). Rambursarea contravalorii unei comenzi se efectueaza numai prin transfer bancar in contul care ne este transmis de catre client, conform politicii financiare ale axila.ro pentru a efectua si demonstra legal si cu usurinta restituirea banilor.
– pentru a returna un produs trebuie sa ne contactati pe adresa de mail contact@axila.ro, sau, ne puteti suna la numarul 0735 655 612 de Luni pana Vineri intre orele 10:00-17:00
Motive pentru care axila.ro refuza returul produselor:
deteriorarea fizica a ambalajului original (cutie sau punga) sau aplicarea bandei scotch direct pe acesta datorata neambalarii corespunzatoare (in hartie sau nylon) realizate de catre client sau curier (in cazul in care acesta din urma este nevoit sa sigileze continutul coletului, daca expeditorul nu o face);
deteriorarea sau murdarirea produsului din cauza neambalarii corespunzatoare si a deteriorarii prealabile a ambalajului original;
utilizarea produselor si trimiterea acestora cu semne de uzura sau mirosuri improprii.
Contravaloarea comenzii urmeaza a fi restituita in cel mult 14 de zile de la data denuntarii in scris a contractului si desigur, daca produsele aferente comenzii au fost acceptate ca retur.
Suma inapoiata este suma care ati platit-o cand ati primit coletul (inclusiv taxa de transport pe care ati platit-o cand ati primit coletul), taxa de retur fiind suportata de catre dumneavoastra.
Returnarea produselor se face obligatoriu dupa ce ne-ati notificat in scris pe mail. Ne rezervam dreptul sa nu acceptam primirea coletelor retur fara notificare scrisa prealabila.
Banii se returneaza intr-un cont IBAN comunicat de dvs. sau in lipsa acestuia prin mandat postal cu confirmare de primire.
„Clienti” sau „consumatori” sunt doar persoanele fizice. Clientii cu personalitate juridica nu au dreptul sa denunte unilateral contractul, legislatia in domeniu referindu-se doar la persoanele fizice.
In cazul in care din greseala ati primit alt produs decat cel comandat de dumneavoastra, acesta se schimba iar noi vom suporta costurile de transport.